Hoe plaats ik een bestelling?

Het is heel gemakkelijk om een bestelling te plaatsen via onze website.

  1. Kies de kleur uit. Je weet natuurlijk waar je het nieuwe gordijn wilt ophangen, maar wist je dat je de kleur ook op basis van transparantie kunt filteren? Wanneer je bijvoorbeeld verduisterende gordijnen wilt voor je slaapkamer, dan vink je “verduisterend” aan. Je ziet dan meteen welke kleuren hiervoor beschikbaar zijn.
  2. Meet dan de juiste maten op. Bij alle gordijnen moet je je afvragen hoe je het gordijn wilt plaatsen, in of op het kozijn. We willen uiteindelijk weten hoe breed en hoog het product moet worden en wat de montagehoogte wordt. Hulp nodig hierbij? Klik hier voor meer uitleg.
  3. Kies je extra opties. Met de extra opties per categorie kun je het product helemaal optimaliseren naar jouw wensen. Zo beleef je nog meer plezier aan het product, omdat het helemaal voldoet aan je verwachtingen.
  4. Betaal je bestelling vooraf of achteraf met AfterPay. Wil je weten hoe je kunt betalen? Lees hier hoe je dat kunt doen.

Zijn de prijzen die ik zie met of zonder BTW?

Alle prijzen die je tegenkomt op onze webshop zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Je kunt je bestelling alleen schriftelijk via mail wijzigen wanneer het product nog niet in productie is genomen. Heb je vandaag besteld? Dan kun je de volgende werkdag tot 10.00 uur je bestelling wijzigen of annuleren. Mail in dat geval naar klantenservice@velea.nl je naam, ordernummer, de wijzigingen en je telefoonnummer waarop je bereikbaar bent voor eventuele vragen.

Wanneer wij je bestelling hebben ontvangen wordt deze al snel door onze leverancier in productie genomen. Daarom kunnen wij garanderen dat binnen 10 werkdagen je bestelling wordt afgeleverd. We kunnen natuurlijk wel het factuur- en verzendadres wijzigen. Dat is geen enkel probleem. Neem hiervoor contact met ons op.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Zodra je het hele bestelproces doorlopen hebt krijg je van ons een mail met de orderbevestiging en wanneer je product in productie is genomen krijg je een SMS. Zo weet jij precies hoe het er voor staat met je bestelling. Heb je nog andere vragen over je bestelling? Neem dan contact met ons op.

Biedt Velea ook een inmeetgarantie?

Nee. Wij zijn er van overtuigd dat onze uitleg in de maatwerkconfigurator samen met de meet- en montage-instructies transparant en duidelijk is, waardoor een inmeetgarantie gewoon niet nodig is. Niet overtuigd? Wil je graag dat we even met je meekijken? Stuur ons dan een mail naar klantenservice@velea.nl met duidelijke foto's, wat en hoe hier een maatwerkproduct wordt geplaatst, je naam en telefoonnummer en bellen je zo spoedig mogelijk terug om je helpen!